måndag 11 februari 2008

Rastlös Musli tillverkare.....

Ja jag känner mig oerhört Rastlös just nu!! Men orkar å andra sidan inte göra så himla mycket!! Magen är inte i form kan jag bara konstatera! Så fort jag stoppar något i den så känns det som om att det ska komma upp igen och det blir ett herrans liv och oro!! Så att göra några större kraftansträngningar är uteslutet just nu!! Men hade jag haft typ en symaskin hade jag kanske kunna gjort något roligt med den till exempel......... Nu vill jag ha en sån!! NU!! Försökte ta en Promenad i det härligt soliga vädret men det va bara för mycket!! Gick hur segt som helst och mådde bara illa när jag kom hem!!



M har det väldigt jobbigt fortfarande och får väl inte behålla något riktigt än men han spyr i alla fall inte!! Det är ju skönt!! A hon är Tok lös i magen och kommer därför att få vara hemma i morgon också!! K har ju inte varit sjuk i huvudtaget så henne tror jag att jag kanske kan skicka till skolan i morgon!! Eller vad tycker ni? Ska hon också få vara hemma en dag till? Usch det är så svårt!! Mna vill ju inte Smitta ner alla andra!!



Hur som så har jag i allafall gjort Musli till P idag och tjejerna målat med vatten färger!! Har även läst ut en "Lassemaja" bok!! Roliga de där böckerna!! Annars har jag väl surfat mest!! Ja jag har varit in på alla Bloggar Typ Hundra gånger!! Det kan ju stå något nytt!!


K har målat av Mamma och A har målat av Pappa

Nu är det snart sängen som hägrar! Hoppas att det blir en bättre dag i morgon!!

1 kommentar:

Anonym sa...

altsså det är därför man är datornörd man är aldrig rastlös men behöver heller inte anstränga sig ;)