söndag 3 februari 2008

Helger med full fart!!



Man hinner lixom inte med känns det som!!


I fredags så åkte vi till MMiG och sov med Tigger!!
MMs katt alltså!! Egentligen är det ju vår katt men han fick ju lov att flytta för några år sedan!!
Hur som helst så blev han helt galen i när vi kom väl kom dit!!
Han satt i mitt knä och tjålade medans jag gjorde Det stora på toan!!
Knäpp katt det där!!


Lördag då var det dags för As gympa och jag och K stannade kvar och kollade på dem!!
Åh vad duktiga de har blivit!!
Efter Lunch blev det en handbollsmatch och ett litet möte om Ole Strömbergs cup!!
Jag har ju lovat att hjälpa till!!



Söndag då blev det Ks gympa och M som kommit hem och han hade D med sig, fick åka till en Affär i stan och plocka undan Gamla varaor ur hyllorna!!(M har ju varit i Mora i helgen) Detta jobb hjälpte även jag och K till med när vi var klara med Promenad och Gympa!! A och D var väldigt duktiga hela förmiddagen!!



Skjutsade hem D och köpte en kattbur och hämtade hit Tigger istället för att han skulle bo själv ända tills MM o S kommer hem!!
Just nu är han ute och kollar in gården!!


Har även hunnit med att åka Längdskidor!! 5 varv i Trädgården blev det!!
Allt bara för att K ville ha ett spår!! P borde vara stolt över mig!!
Nu hoppas jag att det blir bra spår nere vid vårt El ljusspår i byn så kanske det kan bli lite åka av!!
Behöver Förresten ett par Nya skidor till K 140cm långa och storlek 33 på Pjäxor!!
Om det är någon som har ett par till salu så hör av er!!




Go och glad Kexchoklad!!

Inga kommentarer: