torsdag 11 februari 2010

Att simma……

Kan vara ganska långtråkigt….man simmar längd efter längd….fram och tillbaka….men jag börjar nästan tycka att det är ok att klämma av 60 längder…..hur gör jag då för att överleva? Jo jag räknar bara varannan längd…typ 2, 4 osv…..sen delar jag in de 60 längderna i tre pass om 20….sista passet brukar jag dela in i 10 och 10….då behöver man bara simma bort och vända 5 gånger……och att simma bort och vända fem gånger är ju buslätt….eller hur? Sen kan man ju bli helt galen på Folk som simmar två i bredd och bara talar hela tiden……ska man simma runt dem eller kanske under dem? Dessutom simmar de så segt också…..jag respekterar att folk simmar sakta för jag är ingen snabb simmare själv heller men att simma två i bredd blir för mycket för mig!!

Nu har vi i alla fall fått alla Möbler på plats i Tv rummet! Magnus har bankat alla kablar på plats och satt upp Gardinstänger….Nu skall jag bara sätta upp Gardiner och sedan försöka pyssla till det så det blir fint….Fan jag skulle vilja ha en inredare till hjälp!! Men jag skall försöka själv och då blir det ju MIN stil liksom!! Vi får se vad det skall bli helt enkelt!!

I morgon blir det ett skidpass innan Fredagsmyset!! Första Fredagsmyset i nya soffan det ska bli spännande!!

Ha det så himla bra Vet ja!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej anki
Jag väntar med spänning på bilder från "nya" rummet och den nya fina soffan. Tror du kommer att fixa det jättebra själv och få det superfint.
Kram Marre.