fredag 19 februari 2010

Senil eller nåt…..

Har ju glömt att upplysa er om Semel dagen…..självklart så åt vi semlor här i huset! Men först så åt vi Tacopaj tillsammans med Bästa Paret Jönsson! Det va riktigt skoj att de ville komma hit och äta lite med oss……

Isabels Bröllop 039

Fredags myset…..

Ja ni….tänk idag fick jag och Magnus klara oss helt själva med Fredagsmyset…..Planen först var att gå på Bio…..då vi inte hittade någon film vi ville se så blev det Kött och Klyftpotatis här hemma……och så OS i soffan så klart! Vart har vi då gjort av barnen……. Jo de är på Pyjamasparty hos en vän! Ett kalas med övernattning……så barnen har bet Mormor om varsin ny Pyjamas och är nu levererade till Kalaset…….Klara va lite tveksam först men Alma hon va på direkt när det gäller övernattningen…..men Klara ändrade sig och insåg nog att man kan inte missa en sådan här chans!! Så nu har vi Barn fritt här hemma……Tack för det Familjen Lundgren/Johansson!

Vintern 09-10 049

Ingen skidåkning idag…

Nä det blev ingen skidåkning idag…….det stör mig!! Mina skidplaner  som jag har vill jag ju genomföra som jag tänkt….men vad göra man när det Kräksnöar?  Jo man får gilla läget och bita ihop och be till Gud att han låter det bli uppehåll i några timmar i morgon så att spår personalen hinner göra nya spår och att jag hinner inta några mil i dem……men Troligtvis blir det ännu mer snö i morgon!! Ja jag vet att jag skev förut att jag vill ha mycket snö….men nu vill jag nog att det bara snöar mellan 19 och 06 på dygnet….det är väl inte för mycket begärt va?

Nu ska jag äta…….

Ha det bäst!!

Inga kommentarer: