söndag 14 februari 2010

Lite pyssel…..ett försök i alla fall!!

Idag har det varit stora träningsdagen för oss…….Men vi har hunnit med att köra Snabeldraken och Magnus har bäddat rent…. Medans Alma tränade hockey så tog jag en promenad i solen! Riktigt fint väder idag måste jag säga……hoppas många har tagit tillvara på solen idag!!

DSC00633

Mellan hockeyn och gympan så försökte jag greja lite med den tok rostiga Taggtråd jag fått av en Elektriker på jobbet!! Han berättade att hans MORFAR hade rullat ihop all tag tråd som han haft runt sina hagar och sedan hängt upp dessa rullar i ett träd….de har nu hängt där i många, många år….så nu har jag fått lite Kultur i från Rättvik!! Ville ju egentligen ha orostad tagg tråd men det får bli nästa gång! Det blev ju rätt ok ändå tror jag….. Magnus bankade även upp en sockerlåda åt mig på väggen…..Dalahästarna får bo där, den stora fick jag bland annat av Taggtrådds gubben…..

DSC00634

För övrigt kan jag säga att vi väntar på att Carro skall klämma ut sin Skrutta……vattnet gick i går morse och vi önskar henne lycka till!

DSC00636

Nu ska vi bara mysa lite i soffan (som vi för övrigt är riktigt kära i) innan det är dags att ta sig upp i säng! Jag är konstigt nog den enda i Familjen som ännu inte sovit i den…….

Ha nu en bra vecka vänner!!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Charmigt pyssel, se vad lite "skräp" kan göra under, fint fint!
Kanske ska ut på spaning i Bro efter lite taggtråd jag oxå;)
Kram

Malin sa...

Jättefint Anki, ja tänk vad man kan göra med lite taggtråd. Kram Malin