torsdag 25 februari 2010

Bäbisar i massor…….

Ja ni, vi väntar på massor med Bäbisar! Det senaste nytillskottet är Min Frisör Ingrid som i Förrgår fick en Dotter som skall heta Rut!! Undra vem som blir nästa……Malin kanske!! Hon var inte med oss och simmade idag så vi trodde hon va på BB men inte då…hon va på middag…..vi som nästan va säkra!! Vi har faktiskt fått en Bäbis i byn också…..Och så har vi massa andra som snart kläcker ur sig……Jösses det är Baby booooom på G!!

20100224152533

Idag har jag varit hos Frisör Alexandra och varit hår modell! Det var hennes Lilla gesäll prov som skulle göras! Det var spännande! Hon och hennes Klasskamrater va riktigt nervösa i morse när jag kom till dem! Men jag är nog helt säker på att det gick väldans bra för Alex! Jag va absolut snyggast i håret av alla! De andra såg lite Tantiga ut…….men det skulle ju vara en klassisk Dam frisyr så….Men jag blev i alla fall inte Tant…… Tack Alexandra för att jag fick vara med idag!!

I morgon är det fredag och det är skönt!! Sista träningshelgen också…..fast jag har bestämt att jag skall åka skidor så länge det finns snö…..fast kanske inte lika mycket! Måste ju hinna med Hemmet och Familjen som varit helt underbar när jag varit ute och skidat…..aldrig ett ord har de sagt!!

Nu lär jag gå och sova så det finns chans till några medaljer idag…..vi har nämligen bara fått medalj när jag sovit…….

1 kommentar:

Malin sa...

ja det hade ju varit trevlig om det var bebis på g, men icke! :).
Du blev skitsnygg i håret!
Kram Malin