onsdag 10 februari 2010

Ny soffa....

I måndags drog vi upp till Falun när jag hämtat på Fritids! Det var dags för ett Besök hemma hos Marianne, Kent och Alexandra! Klippning för tjejerna! Vi va fräcka nog att boka lite mat av Marianne också......snälla hon fixade så klart det åt oss! Lyx..... Medans Alex Klippte till Alma så tog jag och Marran en rask promenad! Det va skönt....och välbehövligt för oss båda!! Vi blev lite sena hem och mitt huvud dunkade friskt.....men jag målade i alla fall lite golv lister innan jag la mig! Duktiga Magnus han målade klart det sista på väggarna!!



Igår Tisdag så svingade vi oss över skogen bort till Storvik.....Ja Carro vi bor nästan grannar!! Vi hälsade på hos Underbara Carro och hennes Familj som innehåller en Micke och en Bonus son som heter Melvin! Carro har en helt underbart stor mage som ni ser på bilden......hoppas det va ok att jag lånade en bild Carro.... Carro hade fixat mat åt oss.....ja ni det är smart att hälsa på folk på kvällarna....de bjuder så gärna på mat då......He he! Barnen fann varandra ganska snabbt och härjade som 17 och avslutade Kvällen med lite innebandy! Och jag fick se det jätte fina huset live.....Carro är jätte duktig på att få till det där lilla extra och hon ser vad som blir bra och sånt där....Tok bra är hon helt klart! Vi kom hem lite sent igår med..... Tack Carro, Micke och Melvin för att vi fick hälsa på!!

Men vi kom hem till en ny soffa som precis hade blivit ihop monterad! Fin fint! Nu gäller det bara att få till Möblerna.....vi har Tjafsat lite fram och tillbaka om dem men tror nog att vi fått till det som vi vill ha det nu......kanske! Magnus kämpar på med sladdar och element och sånt jox! Jag ska fixa mer någon annan dag men nu blir det sängen för mig!
Klockan ringer ju trotsa allt klockan 5 och jag är faktiskt lite trött efter dagens skidpass som gick så sjukt bra!!

Kväll och Gnäll nu.....
Kram kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Tack detsamma, jätte roligt att ha tre vackra flickor på besök!
Himla skoj att leka av sig lite och tack för alla saker vi fick till kommande tjejen eller killen!! :)
Kram på Er