torsdag 12 juli 2012

Barnlediga.....
Denna vecka så har barnen varit hos mormor och vi har varit helt barnfria....
Jag har tränat lite.....
Magnus fixat lite på Klippan och i Tisdags var vi och hälsade på tjejerna och mormor! Vi hängde så klart med dem till Säterdalen.....kollade lite loppis och sånt och åt tacos innan regnet kom igen och vi drog hem......himla massa regn tycker jag!
Igår när jag kom hem efter gymet så fick hag skynda mig att duscha för Magnus hade bokat mat på Wärdshuset på byn! Gud så gott....mätta och belåtna cyklade vi hem! Kändes konstigt att äta mat bara vi två....inga barn inga vänner...bara vi två...

Och tro det eller ej men solen sken på oss.....

På vägen hem var jag bara tvungen att fota nere vid rastplatsen där Amungen och älven mötts....Älven rinner nu med fuko fart in i sjön....



1 kommentar:

Annica sa...

Mysigt med egen tid!