måndag 16 juli 2012

Söndags lugn….

Vi hade en väldigt skön Söndag med soffhäng ända fram till 15 då vi drog på oss lite Kläder och drog över till Mormor och Sibban och Kollade in Sibbans nya köp! Jag är så KÄR!! Den bilen gillar jag så mycket och har länge drömt om en…..

DSC_0800

En SAAB V4 Herrgårdsvagn!! Klara tyckte dock att den va ful….färgen var det som gjorde den ful…annars tror jag hon gillade den lite i alla fall….Alma och jag är jätte Kära och fullkomligt längtar tills vi får åka i den….

DSC_0801

Klara ler lite i alla fall…..

DSC_0802

Även Magnus fick plats och vips så vart bilen bara 6 sitsig…..

DSC_0805

Alma har sagt TJING PAX och skall ha bilen när hon fyller 18 så nu gäller det för Sibban att vara rädd om den! :-)

Idag är det Måndag och min Första riktiga Semesterdag och jag går fortfarande i Nattlinne och undrar vad vi skall hitta på….snart Lunch sen måste vi hitta på något känner jag!!

Inga kommentarer: