torsdag 26 juli 2012

Resan dag 4!

Dagen D var här och Liseberg stod på schemat! Och oj vad vi längtat! Kön va redan lång när vi kom klockan 11 och köerna till Karusellerna va långa hela dagen men oj vilka duktiga barn vi har haft med oss….ja duktiga föräldrar också!

Göteborg 2012 169

Köande barn…..

Vi åkte alla tänkbara karuseller och hade skoj hela dagen…11-23 blev det!! Vilken dag…..

Göteborg 2012 184

Balder va nog det häftigaste…efter den placerade sig Höjdaren Atmosfear som jag fick med mig Mia, Alice och Alma upp i! 126 meter upp i luften och sedan fritt fall rätt ner….underbart!!

DSC_0843 

Vi mumsade i oss mat på Liseberg och skålade även i skumpa som vi smugglat med oss in…det var ju faktiskt vår förlovningsdag dagen till ära!!

Göteborg 2012 182

Sista gången vi åkte Flumride fick med oss Robban som inte åkte något med än den…..han ville åka den om han fick åka med Magnus, mig och Mia! Sagt och gjort…Magnus längst fram, Robert fastkilad efter det, följd av Mia som fick Mig bakom sig…..och sen bar det iväg….eller inte…vi fick stop redan i utgången men till slut kom vi iväg! Och jäklar va fort det gick….och va blöta vi blev…inte en tråd var torr efteråt kan jag lova!! Men så skoj vi hade! Tårarna rann…..

DSC_0852

När Klockan blev 23 och det var dags att bege sig hem så var vi riktigt trötta men glada! Och återigen måste jag skryta över alla duktiga barn vi hade med oss…..Grymt!!

1 kommentar:

Annica sa...

Låter roligt :) Alma måste vara av segt virke, jag hade nog inte pallat en heldag med dom där stygnen i pannan.