måndag 2 juli 2012

Vilodagar….

Söndag och Måndag är vilodagar i Husbyveckan för vår del…..igår Tvättade Magnus som en tok och vi städade av här hemma…vilket behövdes! Jag hann med att göra en omgång Musli och ta en promenad på Förmiddagen…Tack för det  2 x Karin! På Kvällningen började det regna och jag åkte till Må Bättre och körde två pass…så skönt att göra av med energi!!

Sommar 12 039

Idag har vi vikt tvätt i massor och tagit en ny promenad…denna gång var det jag på Benen, Alma på Kickboard och Klara på Inlines…..Magnus gick själv tidigt på morgonen! Bra gjort av honom!! Jag plockade lite fint till mina återbruksglödlampor….blev bra tycker jag!

1341224010919 

Magnus kom hem runt ett och hade med sig Subway mackor och jordgubbar och vi packade en matsäckskorg och åkte till Silfhytteå och åt en lite sen Lunch men ack så mysigt…Alma och Klara va inte riktiga på en fläck och tokade sig typ hela tiden…men så sköna att man kan inte annat än skratta åt dem…. Dock kom ett stort Kreatur och skrämde upp Alma ordentligt….haha!!

Sommar 12 038

Vi åkte längs Husbyringen till Stjärnsund och vidare mot Kloster och visade Alma klostret där Munkarna bodde i Kloster…Klara har ju varit där förut och sedan hem till Husby och en dopp i Fatburen för de modiga….jag fegade…skyller på att min Bikini som jag beställt på Skönt Under i Stan inte kommit än…hahaha!

Sommar 12 046

Sommar 12 045

Ja ni ser själva hur Tokiga de var….

Nu är det snart kväll och gnäll här hemma och i morgon är det Zumba som står på schemat i Husbyveckan…samt Vedhämtning för Magnus och kanske Jordgubbsplockning för mig och Tjejerna…och Bikinihämtning!!

Inga kommentarer: