torsdag 4 september 2008

Handboll, handboll, handboll och lite handboll!!

Ja det är vad helgen kommer att gå ut på!! Olle Strömberg cup går av stapeln och jag ska vara hallvärd i Säter och Magnus i Långshyttan!! Jag har tack vara snälla och goa vänner lyckats fått i hop en kanonbra stab som kommer att sitta i Seketariet åt mig så jag kan hjälpa lagen med allt vad de vill!! Klara och Alma ska vara med ett tag de med men senare så hoppas vi att Mormor kommer och hämtar dem!! Vi ska ju på Hurtbullens 40år kalas senare på Lördag kväll......puh vilken helg detta kommer att bli!! 8.00 ska man ju vara på plats i Säter igen på Söndag!! Ja ja det är bara en helg!! Men frågan är när vi ska hinna tvätta!! Vår tvätt korg har svämmat över för flera dagar sen!!
I alla fall så börjar det redan i morgon!! Da skall ett lag visas på plats i Säter på Vandrarhemmet!! Dessa spelare som är Herrar skall även ha Frukost så det skall jag fixa först!! Men Larsa hjälper mig med det som tur är!! Magnus börjar Cupen i morgon med att bära Tältsängar i Långshyttan!! Sen tror jag nog att vi kommer att ha en samling med hela arrangörstaben i Hedemora under kvällen i Morgon!! Som sagt tvätten.......Äsch jag får vända på trosorna......


Veckan som varit då?

Jo den har snurrat på!! Fotbollsträning med Junisarna på Måndagen och Ny frisyr åt Klara och Handbollsutbildning för mig på Tisdagen!! Och Gympaträning och bad och Magnus hemkomst igår och idag så slog vi till med ytterliggare en gympa träning!! Och sen har faktiskt jag tränat handboll!! Tro det eller ej men jag gjorde det och det var så skoj! Det bästa av allt var att vaden höll!! Min vadmuskel har ju Brustit och inte blivit sig lik efter det men nu har jag insett att jag saknar att få ta och ge stryck på handbollsplanen så mycket att jag inte kan låta bli!! Vet ni hur härliht det var idag att få klämma till någon av lagkamraterna i försvaret? Underbart skönt....he he!! Sen att få igen med Buller och bång i anfallet!! Så skönt! Oj vad jag saknat det!! Men nu sitter jag här hemma och börjar känna i kroppen att jag rört mig och jag lovar i morgon kommer det att vara ännu värre!! Men så skönt.............

Nu är det dags att hoppa in i duschen vill jag lova!! I morgon är det äntligen Fredag.......


Tvätten............HJÄLP..........
Snygg bild va?? Gammal i alla fall!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Ja dig förknippar man ju verkligen med handboll! Ni två blir ett liksom...

Anonym sa...

Hejhopp!
Har du adressen till Annies blogg? Har tappat bort den...

Smedsbo