torsdag 11 september 2008

Snart Fredag....igen!!

Ja ha då var det Torsdag och i Morgon kommer Äntligen Pappa och Sambo Magnus hem!! Tjejerna vet att Pappa har köpt något åt dem så de längtar extra mycket.......

Igår var vi till Tandläkaren jag och Tjejerna och det gick galant!! Alma hon fick diplom och grejor......man får visst det när man är sex! Coolt! Tandborstar fick de också!! Snälla Tandläkare!! Klara ska få komma tillbaka och lägga på nå Plast skydd på sina 6 års tänder!! Det verkar ju toppen! Det har vist kommits på att man kan göra så med Barnens första riktiga tuggtänder så klarar de sig längre från hål! Sånt tycker jag är bra då jag själv fick hål i mina 6 åringar.......

Klara hos Tandis!!

På eftermiddagen igår så hämtade Mormor Alma lite tidigare från Fritids och följde henne till Frisören!! Det tackar vi väldigt mycket för! Hon lämnade sedan Alma på gympan och jag och Klara hämtade sedan henne men först provade vi nya handbolls skor.......Nice....nu ska jag bara hitta en sponsor som ill betala dem....1000 kronor!! Sen måste jag även ta och investera i ett par Löparskor........1000 kronor det med!! Sponsorer vart är ni......ho ho ho det verkar inte stå några i kö direkt....undra varför!!

Idag fick Alma åka med Gabriel hem efter Lekis fast innan det så var det dags för skolfotografering och det va lite drygt i Morse innan vi kom iväg.....kläder är inte lätt med Alm kan jag lova!! Det blev i alla fall ett par Jeans och Skjorta!! Hon är för rolig hon, det var typ fel på allt!! Efter Klaras gympa så fick jag och Klara åka till Smedsbo och äta en smaskig Lasagne som Familjen överhuvud Jocke så fint slängt i ordning åt oss!! Mumms men varför tog jag ingen matlåda med mig och fyllde på??? Hur dum får man vara??
Hade faktiskt investerat i ett USB minne så jag fick några kort med mig hem från helgen..........undrar om jag vågar visa dem.....Magnus sa att jag fick.......!

Nu sitter jag i sängen och Lyxsurfar!! Det är rätt ok att göra det fast det är himla mycket mer ok att Magnus är hemma men han kommer ju i morgon så då blir det som det ska igen tills på Onsdag då han åker på Hälsoresa........Ja ni läste rätt!! Hälsoresa!! Fusk kan jag lova......jag då??Jag fick visst inte va med........

Har med glädje sett att L på jobbet börjat Blogga igen!! Roligt!! Gillar hennes Blogg duktigt mycke!! Hon gör så fint hon och M i deras lya!!

I morgon är det min tur att bjuda på Fika förresten och jag snodde ihop lite Muffins!! Typ Kladdkake muffins fast lite mer lyxigare!! Få se om mina arbetskamrater gillar dem eller EJ!! Vi får se vad det ska bli helt enkelt!!

Dagens Stora Tack går till Familjen i Smedsbo som tog hand om matlagningen åt mig idag!! Guldstjärna till er!!

Varning!!!!!! Titta på egen risk!!











Ok blunda om ni vill men Magnus dansade lite för Karin.......

Hon blev så här glad!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hojt, bra bild, hälsar Giovanni;)