måndag 8 september 2008

Något jag vill ha.....

Jag måste bara visa vad det är jag skulle vilja ha till mina köksfönster!!

Jag hittade denna Stake på http://www.alvashus.se/ och de skulle absolut passa hos mig!!



Bilden är lånad av deras sida.......

Nu ska jag ta och kryppa upp i sängen!! Tar nog med mig Datorn en stund i alla fall!! Jag har ju lite sovmorgon i morgon i alla fall då Magnus är borta idag men kommer hem i morgon för att sedan åka igen på Onsdag morgon..........

Grattis till Alma som har namsdag idag!! Och jag med enligt en del i byn där jag växte upp!!! Hulda va namnet jag gick under.......fint va??!!

Har föresten varit in på vår Cupsida och blivit mer uppblåst idag!! Massa beröm.......blir ett snöre i sängaveln och i tån i natt så jag inte flyger iväg....He he

1 kommentar:

Vida sa...

Det berömet ska du ta åt dig av. Kan tänka mig att du gjorde ett kanonjobb. Du är så driftig så jag blir imponerad... jag är mer en drömmare!

Kramar från Liv