måndag 1 september 2008

I ensamheten...

Ja jag är ju inte helt ensam, jag har ju två super goa tjejer här hemma men just nu har jag Lyxensamhet som jag kallar det!! Jag sitter i min säng med Laptopen på min Laptopkudde och bara surfar runt och kommer snart att stänga av för att sova!! Skönt!! Vad som är skönt är också at jag får sov morgon en timme i morgon!! Jag är ju som sagt ensam hemma då Magnus är ute på äventyr med jobbet så jag får lämna tjejer på Fritids och sedan åka och jobba!! Börja nästan 2 timmar senare det är nice! Fast inte när lönespecen kommer......men men!!

Tänkte inte skriva något idag men gjorde det ändå!!
Har ju egentligen inget vettigt att skriva men fick för mig att jag ville lägga in lite gamla foton så nu gör jag det!! Hittade en så skön Film med Alma också!! Obs några är lite dåliga i kvaliten men det är för at de är tagna med min Gamla mobil!!

Sen måste ni ta och gå in till Liv som jag länkar till här bredvid!! Hon skriver så UNDERBART och har så sköna tankar och ideér!!

Måste också passa på att skryta lite!! Jag har faktiskt lyckats med att boka in klippning av båda barnen Innan skolfotograferingen detta år!! Stort av mig tycker jag!! Och med mycket hjälp av Mormor så ser det ut at gå i lås också!! Tack Mormor!! På Onsdag nästa vecka börjar Mormor på dräktssömnadskurs! Hon skall ju sy ihop en Husby dräkt åt Magnus till nästa sommar!! Kul kul!!

Just ja!! Har ju nästan glömt att Klara var tydligen med i Dalademokraten i Lördags med bild och allt!! De firade att skolan fått grön flagg!! Nu missade jag ju så klart detta men om det är någon som har DD sen i Lördags där hon är med så skulle jag jättegärna vilja ha den!!
Ha det bäst alla tills vi ses nästa gång!!

Alma på dass!! Klara med Gipset!

Alma och Klara i storstan!!

Klara i Hannas Tröja!!

Alam, Klara, och Tindra!!

1 kommentar:

Vida sa...

Anki... blir ju alldeles rörd när du skriver så snällt. Blir så paff när jag läser och helt plötsligt hittar mitt namn i texten. Tack snälla!

Vilka härliga tjejer du har! Man blir ju glad i hjärtat :) Speciellt sångvideon som gör en så glad!

Kramar i massor

Liv