fredag 28 augusti 2009

Dessa män har invigt vasaliden....

Dessa män har invigt vasaliden så nästa helgs invigning är inställd!

I Hedemora håller man på och bygger en jättefin Fri idrottsanlägning och meningen var att det skulle vara invigning nästa vecka.....men eftersom dessa män och en till redan invigde den igår med att Springa 400 meter i (tiden är inte så viktig men jag kan tro att det tog tid) så kan man väl säga att invigningen redan är klar!! Att Männen på bilden ser något suddiga ut beror på att de var väldigt suddiga igår när jag stötte på dem på en mer eller mindre känd Bodega här på landet! Jag var således ute och Rände igår! 20 årskalas.....ja tänk att man får vara med ungdomarna och festa fast man hör till den lite äldre skaran! 3.30 kom vi i alla fall hem! Barnen har flyttat till Farmor denna helg då Magnus skall ha lite Personal baluns med sin Personal idag......respektive skall vara med så jag skall få äta lunch på Värdshuset och sedan skall vi åka Husbyringen..........Kulturigt va?

Oj oj va jag samla Vuxenpoäng nu!!

Kram kram så er alla!

Inga kommentarer: