lördag 15 augusti 2009

Övertids Lördag......och lite Grisar!

Jag hade ju kommit på den briljanta idén att jag skulle ta Cykeln till jobbet i morse! Gick så ledes upp strax innan 4 och insåg att jag va tvungen att fixa lite lyse på cykeln! Blev lite sen iväg och anlände till jobbet prick sex....eller nästan prick...några minuter över! Shit va drygt det var!! Nu kan jag lova er att min Bak och de främre regionerna smärtar! Jag kan också erkänna att jag är sjukt imponerad av dessa människor i min närhet som kan sitta på cykeln och gnessa massa mil och det flera dagar i rad.....jag kommer nog inte att kunna sitta på min cykel mer i år är jag rädd!
Tänk så skönt att va Gris....
Som tur var så kom Magnus och barnen och hämtade mig när jag slutat! Magnus hade även hämtat T och M för det är dags för dem att va hos oss i helgen! På vägen hem svängde vi förbi Mormor och snodde lite lunch i deras frys och kyl! Sedan blev det till att sova lite i en Fåtölj för mig......inte fel alls kan jag lova!


Matdags....
När vi åkte hem därifrån så stannade vi till i Skäve på Gården där Grisarna vandrar ute i hagarna! Det gillade alla fyra brudarna! Fast M tog i el tråden några gånger och tyckte det va läskigt....


Sovtid....
Har föresten fått lite Bilder av Foto Johan sedan Bröllopet och ja några blev ju faktiskt riktigt bra!! Alltså inte så att han inte kan knäppa kort, tänkte snarare på motiven:-))! Han har fler så jag väntar med att välja vilka jag vill göra något med! Sedan lär vi ju se till att få in en bild i Tidningen också.....går lite segt på den fronten kan jag lova!!
Dä ä Mycke nu kan man säga!!
Inte lyckades jag ladda upp någon av bilderna från Johan heller....de är säkert för stora eller något sånt Trams......som jag inte förstår mig på!! Synd!

Inga kommentarer: