söndag 2 augusti 2009

Finbesök.......

Ja ha.....jag råkade hamna på Bodegan igår........skulle ta en lugn Lördag hemma men det blev inte så! Istället blev det en tidig morgon i Bodegan!! Men men skoj hade vi i alla fall!!

Snyggaste Råttan vi haft i vårt kök......
Men hur som så i morse var jag uppe vid 10 och damsög hela huset! Det vankades Fin främmande!
Självaste Labråttan Åsa och hennes Lurviga hund Isor var det som stod på Programmet!! Mycket på hälsningar denna vecka......Kusin Louise och kompisen Felicia med Dotter var ju här i Onsdags! Då knäppte jag ju korkat nog inga kort men idag så var kameran framme!!


För övrigt så har vi Packat in nästan hela Bohaget i Husvagnen nu och i morgon bär det av Mot Furuvik och årets upplaga av Countryfestival! Vi vet att vi får bra plats på Campingen då underbara vänner köpte Campingplats åt oss i Bröllopspresent!! Sånt gillas kan jag lova......


Sedan på Kvällningen så kom Bror Anders hit och bjöd oss på Tacos också! Ja jag vet man äter inte Tacos mitt i sommaren.....Tacos är vintermat! Men nu vart vi lite sugna på det ändå! Och gott som 17 var det!
Alma gillar att busa med Morbror!!
Go natt på er alla!!

1 kommentar:

Tess sa...

Ojjj så oliksig han blivit, skulle inte känna igen han idag :D