torsdag 27 augusti 2009

The Kakor!!

Jiha....Jag bakade Thekakor igår kväll! Galet sent att börja baka när klockan är nästan 20 men ja jo jag hade ju bestämt mig föratt baka så då var det bara att sätta fart! Och jösses va gott det blev! Jo för jag klämde i mig några innan jag Lade mig!! Det va lite onyttigt men det var i alla fall inte helt vitt bröd....utan lite Grova mackor!

Igår hade Alma gympa träning och Klara var hos en kompis medans vi va till stan......Jag hann tack vare det ta en promenad i Hällregnet!! Så segt gick det...benen va tunga och jag orkade nästan inte ta mig fram.......Jösses vad är det som händer med mig? Jag är så trött! Men men jag och Siw skall reda ut det nu.......det och ett och annat också!! Vi börjar med en Ordentlig Läkar undersökning om 2 veckor......

Idag så var det dags för Klara med lite träning! Jag kände absolut för att bara åka hem och sova men Magnus kunde inte hämta Klara så jag och Alma tog med Badkläder och badade av oss lite lort! Jag simmade i 45 minuter och Alma hoppade ca 100 hopp från Trampolinen.....Alma har för övrigt lärt sig att simma helt nu! Inga Puffar på längre med andra ord!! Det gillade Alma grymt mycket! hon hoppade med tre Killar som va riktigt duktiga på att göra volter och hon blev rätt inspirerad av dem kan jag lova........

Plommon......har vi sjukt många av i år! Och jag har ätit hur många som helst! Ja jo man blir ju lite gasig i magen av sånt men nu börjar jag bli immun....eller så är mitt luktsinne helt bedövat.....hahaha!

Annars så har jag en jätte rolig grej att berätta men tänker vara lite hemlig.......Det är någon (inte jag) i min Närhet som är Gravid och jag tycker att det är så himla skoj!! I Februari kommer denna juvel att titta ut!! Så roligt! Ja, och snart skall ju Marie och Mathias också Klämma ut snart! Det ska bli spännande att se vad det blir!!

Sen håller även tandfen här i husby på att gå i Konkurs också.......Klara har Tappat två tänder lite snabbt och då låg hon en före Alma så då blev Alma tvungen att dra ur en hon med så att det blev lika........

Nu skall jag faktiskt ta och krypa ner i sängen! Skönt att sova kan jag lova!!

Så Go natt på er allesammen......

Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vi är nog tre minst som är gravida och två som skall ha i februari! Kram Malin

Oss.... sa...

MM jo jag vet....har inte skrivit om er.....nu har jag fått nys om en till åxå......

linnea-maria sa...

Vilken flit! Du får väl berätta vem det är senare :)/linnea-maria