måndag 10 augusti 2009

Slut på semester....

MMM det är slut på allt vad Ledighet heter nu!
Skulle Egentligen ha jobbat idag men Magnus som skulle vara ledig kunde inte vara Ledig så jag tog Ledigt fast jag helst inte skulle ha gjort det!! Jobbet behövde visst mig....men jag behöver inte jobbet! Jo det är klart att jag behöver mitt jobb......fast det känns tungt nu! Sjukt tungt!! Att behöva gå in där på fabriken och stänga in sig igen.... jag vill ju kunna vara ute.....det känns sjukt tungt! Jag önskar att jag hade Mod att fixa mig något annat att Tjäna pengar på! Något som jag känner för....men vad känner jag för då? Ja det är Frågan det! Jag gjorde ett litet försök i Våras men jag passade inte för det jobbet tyckte de som bestämde....taskiga ena!


Natten till i Lördags hade jag kunnat vara Stå upp komiker på Norra brunn men vadå det kan man ju inte vara varje dag......och framför allt inte JAG!!

Alltså det är ju egentligen inget fel alls på Fabiken......jo den är varm och inomhus och vissa maskiner tar livet av mig! Jag har många bra arbetskamrater och det är väl de som får en att trots allt gå till jobbet! Känns som om att jag kört fast, men nu till hösten kommer det att ske en hel del förändringar med vår avdelning och det kommer säkert att bli jätte bra.......har bara svårt att se mig själv i den nya organisationen....passar jag in där?


Tycker inte om när det blir sådana här inlägg......ska sluta med dem jag lovar! Man blir liksom inge glad av dem........men så kan det vara och så är det för mig rätt ofta!! Sorry!

3 kommentarer:

Annica sa...

Hej hopp! Bara att komma till Ps mamma å få en klänning uppsydd...kostar visserligen lite men man får iaf en som man kommer i då ;)

Vida sa...

Jag tror på att gå dit hjärtat leder en..

hur ser drömjobbet ut? skriv en lista vettja.. med allt du vill ha.. klura sen lite.

Å du, man får visst gnälla... för livet är upp och ner och det är inte alltid toppen..

Kramen

Anonym sa...

Anki du är topppen bra och ingen konst för dig att få ett nytt jobb, du charmar ju varenda en du möter:) Kram kram Caroline