tisdag 5 januari 2010

Kallt som F-N!

Jag och Wassberg.....

Ja ni nu har kylan slagit sig till ro i alla fall!

Att få komma hem från Sälen va underbart! Har längat efter min säng! Tempur Madrasser är det bästa! Man har rysligt mycket tvätt med sig hem....men en rätt tidig morgon igår så hann vi med hela TIO maskiner! Lite Musli till En skidåkare hanns också med igår! För övrigt så tog det med ro det mesta! Klara gjorde Tvålar och Alma studsbollar.....vi gillar pyssel lådor i denna Familj! Vi röjde även ut lite saker ur Rummet som T och M har haft som rum! Kläderna skickade vi hem till Familjen Lisselerks! Alma hade storstädning på sitt rum och lilla J fick lite av varje!! Vi svängde så klart över till dem med Grejorna och blev självklart inbjudna på fika och lite lek! J gillar när de stora Tjejerna kommer och leker! Det märks! Roligt också för mig att få träffa Mamma Malin och Pappa Johan också! Malin håller på att få en fin rund Kula på magen! denna kvälls utflykt gjorde att jag missade handbolls träningen....men det var det absolut värt!!

I morse sov vi lite längre.....åt Frukost och svängde in till Borlänge för lite ärenden....Tjejerna gjorde halt hos Mormor och Sibban! Jag mötte upp Magnus på stan och blev bjuden på Lunch! Thai så klart! Ris och jordnöts sås åts så det nästan kom upp.....men jag hade en plan på att åka skidor efter lunch så jag tyckte att jag kunde få äta!! Det blev en mil i spåret i Gustafs skogarna!! Skönt! Fast kallt! Tårna kändes fina när jag senare duschade!! Som ni ser på bilden var det skitkallt och svetten och snoret frös på över läppen och ser ut som Mustach....ett litet försök till att se ut som Wassberg.........Vet att våra skid killar gjorde försök till att likna legenden när de var hos oss i Sälen!!


Pontus och sitt Wassbergs skägg......

Nu skall jag krypa ner i Sängen och mysa lite! Och ladda för en dag i stallet i morgon! Och givetvis en vända i skidspåret!!

1 kommentar:

Annica sa...

Fasen Anki, du ser helt galen ut! Och vaddå stallet? Nu måste jag ha missat något....