torsdag 21 januari 2010

Simning.........




Gillar inte att ha någon bild med på inlägget men eftersom jag inte hade någon ny bild så tog jag en från förr förra sommaren.......En skön Familjebild på de bästa!!


Igår blev det Träning för 75% av familjen......ja alla utom Magnus......han fick laga mat och sköta hemmet medans vi var ute på gympa och skidåkning!! Svängde ner till Rembo.....sköna spår men höll på att köra över Spårskotern som fått stopp i en kurva efter en nedförsbacke.......Både jag och Chauffören av skotern va livrädda men säker som man är så lyckades jag missa både honom och skotern......hade gjort ont annars det svär jag på.......


Idag har Klara Gympat och jag och Alma simmat!! Alma simmade 8 längder utan vila! Det tycker jag är sjukt starkt gjort av henne!! Helst med tanke på att hon innan sommaren tyckte det var krångligt med simningen!! Nu simmar hon som fisken.....ja hon har ju simmat Hundsim och under ytan förr men nu simmar hon på riktigt!


Igår fyllde även vår Bästa Sibban 60 år!! Då vi hade Häcken full igår så har vi bestämt att vi kalasar i morgon......så i morgon blir det först lite Skidåkning sedan blir det Kalajs....... I helgen blir det nog lugnt, bara lite skidåkning och mys......
Skidåkningen håller på att stiger mig åt huvudet tror jag! Men det är bäst att passa på medans det finns snö......
Tjing Pling på er alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tränade faktiskt också.
2 km rodd och 1 km löpband hann jag med på lunchen. Pappa