lördag 2 januari 2010

Sista Slalom dagen.......

Idag är det Lördag och vi har av verkat en Dag i Backen! Dagen till ära var det Trick Tävling i Lilla Pinkpark backen! alla fick delta och Telia delade ut fina priser till några barn......Alma försökte så gott hon kunde och gjorde bra ifrån sig men det räckte inte ända fram till pris....dåliga domare skyller vi övriga i stugan på!! Men hon fick i alla fall med sig några snygga klister märken att sätta på Hjälmen!!

Minus 15 var det på Temperaturen idag, men nästan vindstilla och massa sol så idag gick det bättre än igår! Men vi blev lite kalla om tårna ändå och åkte hem lite innan backen stängde! Bastun hägrade!

Våra Skidpojkar har spenderat dagen på gubbmyren där de trivdes som fisken i vattnet! De hade fått ett hett tips om att det skulle vara toppklass på Gubbmyren och de sade att det va toppen! Jag hoppas vi får chansen att låna stugan fler gånger så att jag också får uppleva en tur på just nämda Gubbmyren! Pojkarna har i alla fall lämnat oss och dragit hem till Falun igen! De va nöjda med ALLT och tackar Eva och Anders för att vi fick vara här så att de fick chansen att åka hit!!

Att i morgon åka hem skall bli både skönt och tråkigt.........skönt att få komma hem till hemma liksom! Men att vara här är hur underbart som helst! Hade jag råd skulle jag lätt investera i en stuga här upp.......när jag blir Stenrik skall jag göra det!! Jag lovar!!

Nu väntar Robinson och lite smaskigt Godis!!

Kram kram

Inga kommentarer: