fredag 1 januari 2010

Snöstorm och Minus 15

gjorde att vi åkte bara två åk sen frös vi hem......Hem till Brasan och lite snö skottning!! Jag skottade lite medans de övriga eldade och kollade på film! Lunchat har vi gjort och nu sitter vi bara och myser.......Alma diskar! Skidkillarna skulle köra ett TRE timmars pass idag på dagen......inte alls galna de heller.... Blir då inge Längdskidåkning för mig i kväll! Jag tog helt slut igår efter Bastun och låg och mådde riktigt dåligt stor del av kvällen! Fick inte alls i mig tillräckligt med energi igår!!

Dessa Pjäxor vill jag ha.......Atomic B75 med värme i skon....

Annars hade vi en lugn och skön Nyårs kväll igår! Potatisgratäng och Fläskfile som Magnus tillagade på ett underbart sätt åt oss!! Avslutade med Ica Sälens sista Kladdkaka.....Magnus välte om kul fyra Damer när han armbågade sig fram till kyldisken och insåg att det bara fanns en kvar......det blev nog ett och annat lårben som gick av men va då? Vi fick ju vår Kladdkaka så skit i det........ Skålade så klart in det Nya året i både Pommac och fin Skumpa som P hade fixat!!

Nu fortsätter vi mysandet och tar nog strax en bastu!!
Ha det bäst!!
Kram

1 kommentar:

mormor sa...

Vadå¨armbågar-han hade väl bara behövt sjunga lite"O helga natt" så hade affären varit sopren från andra kunder och ni kunnat handla i lugn och ro!