onsdag 6 januari 2010

Kallt idag med......

Men vi kunde inte bara hålla oss hemma......vi lät solen stiga upp lite sen byltade vi på oss nästan alla kläder vi har och åkte över till Aspåker och Isabel, Anders och Djuren! Vi började med att fixa lite i stallet! Om vi var till någon hjälp skall jag vara osagt men tjejerna fick bära in halm och greja lite åt hästarna och fåren! Några ägg hittades inne hos Hönorna också! Efter en stund fick vi lov att gå in och prov äta Isabels nybakade Bullar! Enligt Anders var det han som gjort dem men vi vet vem som egentligen gjort dem.......Efter fika och lite Flipperspelande så fixade vi så att det nyfödda Lammet Brillan fick sin flaska! Klara och Alma fixade det galant med lite hjälp av Isabel! Där har hon två perfekta avbytare kan jag lova.........

Sedan drog vi hem och drog täcket över huvudet för det är det enda man kan göra när det är så här kallt! I morgon är det jobb som väntar igen....vet inte riktigt vad jag skall tycka om det men det är väl sånt man måste göra antar jag! Fast nu är det i alla fulla fall bara två dagar till helg igen........så skönt!! Jag ska väl och andra sidan vara Tacksam över att jag har ett jobb.....det finns faktiskt rätt mycket att vara Tacksam över........något jag måste börja lära mig att vara!!

Kram på er alla och Tack till Isabel för dagens utflykt!!

Inga kommentarer: