fredag 15 januari 2010

Nu är det Fredags myyyyyyys!

Första veckan efter Jul lovet är förbi! Den susade förbi rätt snabbt tycker jag.......Har till och med haft skoj på jobbet....... I onsdags när tjejerna tränade fördrev jag en timme i skidspåret i Hedemora! ett riktigt skitspår om jag får säga det själv.....Backe upp och Backe ner......blir liksom ingen riktig skidåkning då.......vill ha lite plan mark att åka på! I går Torsdag så körde jag och Alma lite skidåkning när Klara tränade.....Alma klämde av 2 km utan problem! Hennes skidor hade fått en omgång av Pontus innan så hon va jätte nöjd!! Senare efter Middagen så bar det av till Smedsbo för Tupperware party.......Ja ni vet de där Plast Buttarna som är skit bra och skit dyra.......det var längesedan jag va på något party nu! Trevligt att se lite nyheter!
På grund av Tuppbutskalaset så var jag sjukt seg i morse.......men överlevde dagen! avslutade med en Timme i skidspåren på Lugnet....också riktiga skitspår.......upp och ner med andra ord.....Men men vad gör man inte!!

Hemma väntade Man, Barn och Mat!! Tack Älskade Man för god mat!!
Jag och Tjejerna spenderar nu vår tid i soffan, de äter ostbågar och jag Fruktsallad!!
Blir för övrigt en tidig kväll......Komptid skall inarbetas i morgon! ja jag har blivit helt galen......
Sov gott alla godingar!!

1 kommentar:

Malin sa...

Anki, du är så hurtig och duktig!