söndag 16 januari 2011

Gympa läger i Gävle!!

I Går morse så drog jag och Klara mot Gävle för Gympa läger! Vi hämtade upp några Lagkamrater i Hedemora och styrde bilen över skogarna mot Gävle….17 grader Kallt! Gävle Gymnastik har en underbar Gymnastik lokal men trots det så ville jag inte spendera alla timmar där inne så jag bad Magnus om Takbox på…..Jopp, han hjälpte mig och jag fick skidorna med mig…..åkte en mil på Lördagen…kändes sjukt tungt i hela kroppen….ja jag åkte milen i Gustafs på Fredagen och den gick ännu tyngre….är nog inte med i huvudet……eller så är jag bara lite trött i kroppen…..va ju trots allt på Styrkegympa i Torsdags…. Hur som så åkte jag i Hemlingby….ett mysigt Frilufsområde med ett skönt Milspår!! Väl tillbaka i Hallen igen så styrde vi upp lite Pizzabeställningar till Kidsen och sen va det bara fullt ös tills det blev dags att säga go natt! Jag hittade en sjukt skön Landningsdyna att sova på…..och sov ganska bra faktiskt!!

Gympa läger10 235

Sträck Volt….

7 i Morse vaknade vi och tog oss sakta men säkert upp ur våra “sängar”…..Jag pöss runt i min Pyjamas ett tag medans Gymnasterna körde igång efter Frukosten……Sen så tog jag en 6 km vända….i spöregn och inge fäste alls…ja för helt plötsligt så va det plus en grad och Regn……alltså igår Lördag va det –17  och täckbyxor på…..Vad är det här för Jäkla väder……

Gympa läger10 383

Klara och T slappar lite…..I Pyjamas innan läggning!

Gymnasterna hade olika mål inför varje pass som det skulle träna på och helts även uppnå……Klara fixade sina…tror jag men på Översta bilden ser vi henne i en sträckt volt!! Ja jag är ju ingen expert på vad det heter och så men i alla fall!!

Gympa läger10 399

Så här såg det ut i morse……

Nu är vi hemma och det känns skönt! Jag ska inte jobba i morgon har jag och Magnus bestämt…..Jag ska vara hemma och vila….bara ta det lugnt och vara….kanske fokusera lite på mig själv några minuter…….det ska bli bra det här!!

Inga kommentarer: