tisdag 25 januari 2011

Jösses…..

Ja ni ryggen värker fortfarande……och nu har jag dessutom lite feber och ont i Halsen också…..tur att jag ändå skulle vara hemma men jag hade ju sett fram emot lite skönt promenader och skidåkning…. Men ibland blir det inte som man tänkt!! Inte alls……

nikon 221

I Söndags så trotsade vi alla sjuka Halsar och trötta Ryggar och tog oss en promenad allihopa! Lånade med oss hundarna i Granngården och gick/åkte runt “Kekke” som vi säger…..Sparkarna va med….Dock har vi bara en som är stor men Alma kämpade på med den lilla och Dryg Elsa hon drog mig på den stora och det gick med en väldig fart….men inte så rygg vänligt!

nikon 222 nikon 232

Trevligt att träffa på självaste “Kekke” också!!

Igår så var jag iväg till min ryggfixare och han fick något att bita i kan man säga…..det va ordentligt stelt och musklerna va allt annat än mjuka och avslappnade…..så han kunde inte greja alltför mycket….blev beordrad  kyla på de anspända musklerna så kanske det kan ge sig……men jag känner mig väldigt tveksam just nu… börjar nästan tro att det är något annat fel på mig för jag spydde upp frukosten idag….kan man ha så ont i ryggen att man mår illa?? Ja vi får se vad det ska bli……. Tur i oturen är att Klara också har Lite Feber och ont i Halsen så hon är hemma och hjälper sin stela Mor…men det blir dyrt för mig då allt kostar….Jäkla Solsidan!! :-)

1 kommentar:

Annica sa...

Låter inget vidare...och ja, man kan kräkas av smärta. Migrän är väl det klassiska men även annan smärta kan framkalla det. Hoppas du blir bättre snart!