fredag 21 januari 2011

Rygg ont…..

Igår på gympan så hände något där bak…lite längre ner mot Röva…..och idag  är jag stel som ett Kylskåp….ett sånt där stort Gammalt kylskåp…..Hoppas att det ger sig under Helgen!!

Nikon 216

Månen sken så fint en morgon……..

Har varit en lugn och skön vecka där jag bara gjort sånt som jag själv velat under dagarna…..har jag velat gått ut har jag gjort det och i Onsdags så åt jag Lunch med Vackra Isabel….hon är störtskön för övrigt! Vi tog sedan en lång promenad och det satt fint kan jag lova…..Igår låg jag mest på soffan innan vi åkte och firade Vår Sibban med massa kakor och glasstårta! Idag har jag kört lite dammsugare och gjort inte så mycket…. :-)

Nikon 220

Denna gren va lite mysig tycker jag………..

Nu skall vi strax åka till Skäve och hämta Pizza som Brudarna TRE har bokat till Fredags mys mat…….Ha en bra helg gott folk!!

Inga kommentarer: