fredag 7 januari 2011

 

Jäklar va snö…….

Ja det verkar ju kunna komma ner hur mycket som helst…. Alltså jag klagar inte en sekund! Älskar verkligen vintern när den är på Riktigt!! I onsdags tog jag och barnen hand om snöskottningen medans Mannen lagade mat……skönt med Frisk luft efter en Dag på Fabriken……Ja var även hos sjukgymnasten och fick akupunktur på min onda hälsporre……Nu börjar den ge sig lite eller jag har ont än men nu är vi på G med att lära oss leva med den och min “Pjäxa” som jag sover med och mina nya skor och lite akupunktur gör livet bättre för foten! Och skidåkning funkar bra! Gör inte ont medans man gör det men ömmar lite efteråt men det lever jag gärna med bara jag kan åka…..

ÖrebroJan 11 002

ÖrebroJan 11 005

Som ni ser så är det rätt mycket snö……

Inga kommentarer: