torsdag 27 januari 2011

Sjukstugestatus….

Igår så blev jag beordrad att åka till Falu Lasarett och Akuten med min rygg…..ja resten av kroppen fick följa med den med!! Blev snabbt inkallad på ett eget rum och värktabletter av den starkare sorten serverades och jag kände mig lite drogad efter ett tag och smärtan gav faktiskt med sig….tack för det! Efter en rätt lång och tråkig väntan så blev jag undersökt av en Läkare……Han trodde som min Ryggfixare….att det va muskulärt…..fick ett gäng Tabletter i olika former med mig hem…….

Klara som också är sjuk fast i Halsen fick sällskap av Mormor och det Tackar vi för…..att hon kom och gjorde Klara sällskap alltså! Jag hade nämligen inte fixat att köra bil igår…… Klaras Dags status är fortfarande TOK ont i halsen och jätte hes…….

Magnus den stackaren hade en Tuff dag igår men fixade det med….och idag har han 39.7 grader i feber nu på kvällen……trots att han smaskat i sig rätt mycke Alvedon och sånt han med…..Stackars Mannen helt enkelt!!

Alma då den lilla hårdingen……..Jo då hon är Frisk hon….Hon säger själv att hon vägrar bli sjuk då hon har Innebandymatch i helgen och hon vill inte missa den….. Hoppas att hon klarar sig för så här ont i Halsen som vi har haft här hemma i dagarna tre är inte skoj….Känns som om någon står och Karvar med en Vass Kratta i Halsen…..

Nu vill jag bli Frisk igen för det här va inte skoj……min skidkarriär går det på skit med kan man säga…… URRK!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Krya på er!

Vida sa...

Låter tufft med ryggen... bra att du åkte in.Hoppas du snart blir bättre.

Kramar i massor