tisdag 18 januari 2011

Sakta men säkert…..

Tar jag mig uppför backen……Känns bra att fattat ett beslut om att vara hemma…..få se hur länge det blir nu! Den här veckan har börjat i lugnt Tempo!! Tog sovmorgon igår och gick runt i Pyjamasen fram till eftermiddagen då det var dags att klä sig och skjutsa Barn till Hedemora för diverse träningar! Jag och Klara spenderade tiden hos Lillan……Gillar att sitta på Lillan och Lollos köksbänk att prata strunt medans Lillan tillreder deras Middag!! Skönt prat liksom…….

DSC01061

Bosco…..och Alma

Idag så tog jag mig upp till Svärdsjö och Lämnade in mina skidor på lite Kärlek och omsorg av Jörgen! Nu är det bara att åka igen! Jag hade tänkt ta en promenad med fina Bosco men han hade redan tagit en långpromenad när jag kom upp så vi fick mysa i soffan medans skidorna fick vad de ville!

 

Julen 2010 156

Bus Elsa….

På vägen hem svängde jag in i Lövhult och hälsade på Magnus Morbror Bror och även Moster Ingrid…..skulle ju också hälsa på Moster Aina men hon hann åka innan jag hann upp till henne…Synd…får ta det någon annan gång!! Magnus Mormor som just nu bor hos Moster Ingrid hade tyvärr redan hunnit lagt sig för at sova middag så henne hann jag inte heller träffa! Ja ja det blir fler gånger……Med Morbror Bror var det i alla fall bara bra fast han hade lite problem med hunden “Doit” som älskade Dammsugaren och bara var i vägen när han försökte köra den……Hihi! 

Elsa 029 

Lugna Nelly

När jag kom hem så gick jag över till Grannen och lånade en Hund för att få lite sällskap på Promenaden!! Fick med mig den Lugnaste av alla hundar jag vet….Nelly är underbart cool trots att hon ska lukta på ALLT….och gillar att gräva fram andra hundars Bajshögar….då får hon heta Äckelhund en stund!! Men annars är hon stört skön!! Störtskön är också Elsa som va hemma när vi kom tillbaka! Hon blev väldans glad över att få besök!! Goa Elsa!!

Många Hundar På Schemat idag!!

DSC01279

Jag och Nelly!!

Tack snälla ni för alla goa kommentarer i mitt Inlägg om mig själv……det värmer gott i hjärtat att i finns!! Kram

1 kommentar:

Annica sa...

Låter bra Anki! Men du gör fortfarande lite för mycket..mera soffmyyys :) Fast hundar är bra...