måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans dag…..

Det va ju det idag ju…..Och kan ni tänka er: Magnus ramlade in här hemma runt Lunch med Både Paket och Choklad! I paketet låg ett Fint Hjärta i Betong!

nikon 246

Paketet va en rosa paket med vita prickar….jätte fint! Så fint att jag fick lov att ta av papperet…..jätte försiktigt med andra ord….och så sparde jag det som min gamla Mormor gjorde…….till och med snöret sparde jag! Snacka om Pensionärsvarning!! Jag serverade blodpudding till Lunch….mysigt va?? Haha!

nikon 248

Av Alma fick jag ett underbart kort som hon Pysslat ihop på Fritids……Klara hon har ju knappt varit på Fritids på slutet så hon hade inte hunnit med något…….Men hon hade en jätte fin Röd Påse med vita hjärtan på som vi bestämt att vi skall spara tills tillfälle ges att använda den! Jag älskar när Tjejerna kommer hem med egengjorda kort och Grejor!!

nikon 247 

Hade en plan på att göra Korvstroganoff och Ris till Middagen men Alma ville inte ha Ris…..så det blev vad hon hellre ville ha: Falukorv och Pasta….Falukorvshjärtan så Klart!! Hoppas ni Alla haft en bra dag…..Ja jag hoppas ni har bra dag alla dagar så klart inte bara just denna lite jippo betonade dag……

3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vilken gullig familj du har!! Så klart man ska spara papperet :D
Kram /Therese

Anonym sa...

Kram på dig och dina! "Tånka"

Vida sa...

Åh vilka fina hjärtan och vilket härligt inlägg.. kramar