torsdag 24 februari 2011

Laddar….

Igår började laddningen…..Ja jag förtog mig inte på nå vis….utan jag åkte upp till Svärdsjö med mina och hurtbullen Karins skidor….Snälla Jörgen skall fixa dem så vi kan åka av bara F-N i morgon!!Ja Karin skall också åka med!! Stackars Ulrica har gått och blivit sjuk så hon fick lämna W.O….Så himla tråkigt för henne!! Uppe i Svärdsjö så va så klart ingen hemma men de va inte så långt borta….jag följde de gula spåren i snön och hittade dessa….

Bosco 001 

Vi stannade ute en stund och lekte lite med Boscos Piiiiip leksak! Han är en underbart rolig hund kille den där mannen!! Och Hussen Jörgen blev Jätte glad över att se mig!! Han fullkomligt älskar mig…..Ha ha ha…eller kanske inte….Ha ha

Bosco 003

Bosco 015

Bosco 035

Bosco Flyger Fram

Bosco 042

Jag vill inte gå in……

Bosco 044

Tråkiga husse tog Piiipen och lurad mig att gå in……

1 kommentar:

Anonym sa...

Kööör nu Tanten, så snor och svett stänker!! Jag håller på dig!!! Kramar Tånka