onsdag 9 februari 2011

Solen Skiner- Köp Gardiner!

Ja det skulle jag absolut vilja göra…..nya till vardagsrummet och till hallen uppe! Har en Plan på vad jag vill ha och ska väl snart få råd med det hoppas jag!!

DSC01297 

Klara på en Diskbänk i Furuvik…..

Dagarna här hemma går bara bra!! Igår så hade vi Främmande av både Mormor och en Vän!! Jag va till Sjukgymnasten medans Mormor va med Småtjejerna! Börjar bli bättre och bättre i Hälen och det känns sjukt bra!! Nålarna och lite stretchning  funkar bra med andra ord! sen kan det ju även höra till saken att när man är hemma så belastar man inte foten alls lika mycket som på jobbet…. Fast då kan jag ju också tillägga att mina nya skor är helt underbara!!

DSC01298

Mina godingar…..

Igår när vi ätit Lunchen så tog vi sparkarna ut på en utflykt….. Vi hade turen att få Träffa Goa Elsa…hon hade varit med Husse på Kontoret och vart jätte glad för att vi kom och lekte med henne!!  De små brudarna som jag hade med mig blev lika förtjusta i Elsa som Alma och vi lekte bra länge innan vi drog vidare på sparkarna….Hemma så stannade vi ute och lekte tills Klara och Alma kom hem från skolan!! Så himla skönt ute…..

DSC01299

Söta Klara…..

Idag har Minsta lillbönan varit Febrig och rätt hängig! Men vi hann i alla fall vara ute en sväng innan febern kom ordentligt…..Jag satte mig i en snöhög på ett Liggunderlag och sög i mig lite sol…rätt skönt faktiskt!

DSC01304

Snygga jag……

Sen råkade jag hitta lite roliga kort i Skåpet på övervåningen…..och eftersom jag inte fattar hur scannern funkar så fotade jag med Mobilen på korten……ville ju ha dem idag ju….Himla roligt va det i alla fall att se vissa av dem igen……

DSC01303

Mitt första kort från Dalecarlia Cup i Fotboll….

Och så kan jag berätta att det löst sig med Bil åt oss!! En underbar kille med Hjärtat på rätt ställe på Bilmetro i Hedemora har fixat fram en Hyrbil till ett bra pris åt oss!! Allt detta tack vare att de har just Hyrbilar på deras firma….Måste säga det för det finns ett antal Bilförsäljare som hjälpt oss på annat vis….men vi har ju faktiskt inte någon lust att köpa en bil bara för detta så hyra är vårt enda alternativ!!

Klicka på Bilderna så blir de större…..

Inga kommentarer: