torsdag 24 mars 2011

Det kom tillbaka…..

Det såg så bra ut…..för lila M och kräket….Måndag, tisdag och nästan hela Onsdag gick och det kom inge mera kräk….men då helt oväntat börjar hon kräkas igen…..igår kväll körde hon igång igen alltså….har så fortsatt hela natten och dagen idag……små skedar med Blåbärs soppa och vatten har vi försökt med…..men icke sa nicke det kommer upp igen…eller ut om man så vill för det kommer åt båda hållen…..Har vi fått Magsjuka här i huset nu eller är det något annat tok med Lillskruttan?? Ja vi får väl se……Vi spritar in oss och äter vitpepparkorn och hoppas på det bästa! Klara har gympatävling på Lördag och de har verkligen tränat stenhårt på sitt fristående program och hon vill INTE missa det så snälla håll några tummar för oss…..

Vi fortsätter med andra ord att släpa runt på varsin Hink här hemma!! :-)) För övrigt så har det inte hänt så mycket….mer än att jag gått mina morgon promenader alla dagar utom Onsdag då jag tog en toklång runt Falun när De små va på Dagis…… Sen råkade jag slinka in på en Sushibar och köpa Lunch…..Jag är nog Kär nu….i Sushi…hoppas att det inte är något man blir smällfet av för då kommer jag bli det….haha!!

Nu är det kväll och gnäll efter ett hårt styrkepass på byn!!

Inga kommentarer: