onsdag 16 mars 2011

Mina tjejer….

Är de bästa man kan ha!! Ja så klart så säger ju alla om sina barn…..och jag säger det också! De är så underbart snälla mot varandra och andra människor! Så fort de kommer i närheten av Mindre människor är de oerhört hjälpsamma och det är aldrig några problem när det gäller att hjälpa till….Ta bara det att plocka ur diskmaskinen….de gör det utan att diskutera…..att jag ibland betalar dem 10 kronor för jobbet tycker jag inte är mer än rätt!

nikon 285

Syns det att Klara Kollar på Top Model?

De har full koll på när det är träningar och sånt! Alltid Packade och klara till allt och på egen hand! Visst de kan glömma saker och så men det är så sällan så det gör inget… Och det viktigaste av allt är att de är alltid snälla mot varandra! Händer nästan aldrig att de bråkar eller Tjafsar med varandra! De tycker verkligen om varandra och är nog så nära Bästa vänner man kan komma även om de inte vill erkänna det jämt….Syskon kärleken är Total!

nikon 281

Just nu drar de ett ganska stort lass när det gäller de små Tjejerna…och de säger ibland att det är jobbigt och så men får de bara ta en paus hos en kompis eller hos Mormor så kommer de tillbaka hem igen med Full styrka och engagemang ….de är för underbara mina Tjejer helt enkelt!!

nikon 284

Jag skulle så gärna vilja “belöna” dessa två med en Resa till något varmare land när vi når ett slut på det här med små Tjejerna och det är över för denna gång…..men det finns inte riktigt tillräckligt med pengar för det…..så jag skall nog lämna in en Lottorad till helgen…..De har aldrig Flugit och heller aldrig varit utomlands mer än Danmark då….så det skulle ju vara så underbart att få berätta för dem att nu drar vi………

De är helt enkelt mina Bästa!!

Jag älskar er över allt annat!!