fredag 18 mars 2011

Sköna dagar…..

I onsdags när Små Flickorna var på dagis så annonserade jag på Facebook  efter promenad sällskap och Bästa Ingrid nappade på min annons så jag drog mot Borlänge och Familjen Bergenströms resident! Vi gick en lång härlig Promenad i ett Kyligt men soligt Borlänge!! Mycket prat han vi med och vi kom överens om en sak….Dock inget jag tänker berätta!! Det va oerhört skönt att gå och även få prata med Ingan…Hon är en klok Tjej och hon förstår mig…ja vi va rörande överens om samma saker…. Jag lånade Duschen efter promenaden och så lekte vi lite med Rut…en riktigt skön Brud!! Tänk att mina “pinglor” har blivit så stora nu och fått egna barn…..Tänker på att när Klara föddes så var det student och sånt för dessa Brudar…..Tiden går fort….. Tack Ingan för Promenaden och lånet av Duschen!!

nikon 305

Sköna Rut…..

Svängde sedan över till Falun och hämtade upp flickorna på Dagis och sedan Klara hos Mormor och så Alma i skolan…..Kvistas Taxi tog mellan mål i hemmet för att sedan skjutsa på Innebandyträning för Alma och Emma…..Tog med några småklubbor så små brudarna fick öva lite också! Klara hon tog och tittade på sin Gympa träning……hon är fortfarande lite snorig…..

nikon 289

En Glad Elise…..

På Torsdag för middag tog vi det lugnt och bakade lite The kakor innan vi åt lunch och åkte mot Gustafs för att Träffa fler pinglor….Vi skulle vara hos Magdis men hon hade inte tid med oss för hon va på BB och Klämde ur sig en Liten Måns!! Stort Grattis till hela er Familj! Vi fick vara hos Marie, Mathias och Elise istället och det gick ju precis lika bra det med!! Ingrid och Rut dök också upp….Två dagar i rad sa Rut och blängde på mig….haha! Roligt som 17 att vara med er brudar….hoppas det blir fler gånger och att vi blir fler!!

nikon 316

Klara visar de små hur man kan göra….

Avslutade Aftonen med ett Gympa pass på byn!! Kan också berätta att jag kommit igång med mina morgonpromenader igen…..så skönt!!

Idag Fredag så bar det av till Falun ytterligare en gång! Jag fick lite tid över för mig själv och jag passade på att ta en promenad och att simma några längder….skönt! Hittade något jag gillade på Rusta där jag fördrev några minuter….Ni ska få se sen… I kväll hade vi beställ Sushi med hem från Borlänge, ja barnen skulle också ha….men de åt inte så mycket…Alma tyckte det smaka skit och Klara va väldigt tveksam och gav upp rätt snabbt hon med!! Det gjorde mig inget alls :-) Små brudarna hade önskat sig Blodpudding….. Känns som samma sak fast annat typ!!

Nu slappas det i soffan och själv är jag sjukt trött….

Inga kommentarer: