söndag 12 juni 2011

 

Campingkalas….

Och äntligen blev det Fredag klockan 17 och Almas Kompisar började komma! Då hon hade bokat Campingkalas så hade hon bara bjudit några stycken av Tjejerna i Klassen! Tre Brudar dök i alla fall upp och det blev Bad direkt!! De Badade, Studsade, åt Pizza, Badade, Studsade, hade Femkamp, Badade, åt Tårta, Badade och avslutade sedan kvällen med att se på film och äta Chips och Popcorn! Trassel var det som stod för underhållningen och alla Tjejerna fnittrade mycket så den va nog bra!! Klara och T var så klart också med men de små fick vackert gå och sova när det blev film…..

Sommaren 11 077 

Massor av bad…..

Kvällen avslutades med lite mera studs innan de fick krypa in i Husvagnen och sova…..Klara och T sov i tältet!! Vet att de låg och prata ett tag men när morgonen kom så verkade det som om att de sovit rätt gott ändå!!

Sommaren 11 103

Och Studs….

Själv vaknade jag innan 7 och drog på mig träningskläderna och tog en löptur…..5 km plus mina Intervaller blev det! Varmt och jobbigt som FAN kan jag säga men men……

Sommaren 11 115

Magnus visar stor glädje av att ha slagit alla barn i Godissnöreätartävling……

När jag kom hem satte jag mig ensam i trädgården och läste tidningen, hann nästan läsa klart hela innan Campinggästerna vaknade…….Studs för alla fyra och tältarna vaknade också till liv…..Sen drog det igång med Bad innan vi hann få fram Frukosten….. Så underbart med denna värme!

Sommaren 11 112

Emma fokusera på att Plocka upp ärtorna…

 

Klockan 12 kom Föräldrarna och hämtade så fram tills det så fortsatte de i samma anda som innan……Bad och studs med ett litet avbrott för en cykeltur ner till där älven och sjön går ihop…dit kom jag som Glassbil!

 Sommaren 11 130

Film mys…..

Alma är så nöjd med sitt “kalas” och hon fick fina och bra presenter och Tackar allt och alla för att de kom och gjorde hennes kalas till det bästa!!

Sommaren 11 137

Morgon doppet…….

Inga kommentarer: