fredag 3 juni 2011

 

Hipp hipp Hurra….

För Morbror Anders som fyller år idag!! Vi hade turen att han dessutom va här uppe i Dalom och hälsa på! Vi åkte så klart över till Mormor och Sibban och firade av Anders med Grill lunch och go Tårta….presenten glömde vi dock hemma men eftersom att Alma stannade kvar så lär vi ju dit och hämta henne så då levererar vi den då……

våren 11 270

Klara är i dag på hemlig resa med sin Gympa grupp….de visste ingenting men skulle åka buss till Falun och gå på Sportys Lekland har jag fått reda på!! Hoppas de hade tok skoj…..De skall sedan sova över hemma hos en av Ledarna….som fortfarande bor hemma så man kan ju undra vart den Mamman har flytt…… :-)

När jag skjutsade in Klara så passade jag på att köra lite Intervaller på Stadsberget…..6 minuter Uppvärmning 6x1 minut kuta som en tok….vila 1 minut mellan varje intervall…..och sedan 6x1.5 minut med 1.5 minuts villa i mellan! Det är sjukt jobbigt kan jag lova….urka! Men så skönt efteråt! Kan dessutom lägga till att jag kör i 5 km spåret och det är lite många backar som tar livet av en…… Men som sagt skönt när det är över……

våren 11 269

På aftonen idag har vi varit i Borlänge och kolla på när Husby AIK tog hem 3 härliga poäng igen! ingen bra match alls då Tunabro hade bollen ca 95% och Husby 5% men det är ändå den som gör flest mål som vinner…..

Nu är det verkligen dags för sängen…..Fast jag kan ju berätta att jag nog fått ett nytt beroende…..Körsbärstomater…..två lådor för 20 kr i affärerna och jag sätter i mig en låda lätt!! Så himla gött…..

Inga kommentarer: