fredag 24 juni 2011

Midsommarafton……

Jag är inte riktigt på humör just nu kan vi bara konstatera…..Känner mig bara så irriterad över allt…..mest över mig själv men de som är runt mig får ju ut för det då jag inte orkar hålla ihop……Idag va just en sådan dag…ett tag!!

sommar 11 037

Mina nya Converse som Mormor köpt på Tradera till mig!!

Men vi tog oss i alla fall ner till Säterdalen en vända under förmiddagen….Fikade på medhavda Muffins och Världens godaste Hallon saft! Barnen åkte några Karusell åk och vi såg Majstången komma på plats……men vi hörde inte ett spår av spelmännens fina spelande för Karusellerna snurrade och gick trots stångresning…..Taskig planering måste jag säga!!

sommar 11 040

Alma i Sibbans Traktor…..

Efter Dalen åkte vi till Gustafs och grillade med Mormor och Sibban….Grillat är bara godast!! Avslutade med Jordgubbar och Grädde….precis som det skall vara på Midsommar! Det blir en lugn kväll för oss i kväll…Bodegan har stängt… :-(  Vi som har varit där de senaste åren och haft så skoj….men istället får vi gå och sova i tid och vara pigga och fräscha i morgon!! Då bär det Kanske av mot Husby Gammelgård, ja det beror så klart på vädret….tänker nog inte åka dit om det spöregnar! På kvällen i morgon skall jag jobba och det känns helt ok…Det är Säterdalen som drar mig till att jobba en dag som i morgon…Galet, men bra för mig som skall köpa nya Löpardojjor på Måndag!!

sommar 11 056

Snygg Klara!!

Inga kommentarer: