onsdag 15 juni 2011

Kalas här hemma…

Hade vi för Alma redan igår….Eftersom att det va fotbollsträning idag och hon ville absolut var med på nästa match…ingen träning ingen Match…Thats it!!

Sommaren 11 191

Vi som va hemma fick vänta in Mormor, Sibban, Magnus och Klara innan vi kunde börja Kalasa! Isabel och Albin blev också med då de skjutsade hem Klara som varit på Kollo hos Jönssons! Glass, Grädde, Maränger och Sås stod på menyn! Och choklad bollar så klart! Alma fick massa presenter av Mormor, Sibban och Morbror Anders och några av oss…..Hon fick några presenter idag också så klart! Men gladast är nog Alma trots allt över Dagen med Bellman….. :-) Själv avslutade jag dagen i Dalvik med en lång ridtur på en sprallig Hingst!! Lite sur över sin nya Grimma men annars gick allt bra!! :-) Underbart!!

Sommaren 11 181

Idag har det varit full fart kan man säga…..först lämnade jag de små på Dagis sen blev det intervaller i Stångtjärn, en snabb dusch, en fika med en vän, jordgubbs shopping på Ica Maxi….15kr litern va inte alls fel pris, hämtning på dagis, hem och fixa Mellanmål, vänta in Magnus och sen dra iväg till Ingrid och klippa till sig lite, hämta barn på Fotbollsplanen, hämta Klara hos Isabel och till sist landa här hemma……. Så nu avslutar jag dagen med Jordgubbar och mjölk innan jag störtar i säng……Mjölk som jag dessutom glömde handla på affären innan de´n stängde så jag fick åka i tokonödan in till Hedemora och handla….ja och yoghurt och smör också!

Sommaren 11 199

Albin är en riktig Pusskille han…..

Klara har i dagarna två varit hos Isabel och haft det bra!! De har snickrat, målat, lekt, ätit, mattat djuren, handlat och bara haft det bra verkar det som! Jag är så sjukt Tacksam över att Isabel tar emot Klar på lite kollo! Klara stormtrivs hos Isabel som är en otrolig pysseldam…och albin och Klara verkar vara bra polare de med!! Tack snälla Isabel och Albin för det!! Ja tack Anders också….För utan dig hade vi ju inte haft henne här!!

Sommaren 11 169

Inga kommentarer: