söndag 19 juni 2011

Party party……

Ja vilken helg….. Började ju redan i Fredags morse….Jag blev upphämtad ute vid Macken i Fäggeby av Jobb Bussen som tog oss alla Jubilarer till Stockholm…..Först ett besök på Huvudkontoret i Upplandsväsby sen Lunch på Såstaholms slott….. Jösses va jag tycker det är trevligt med sådan där fin middagar men att behöva dricka vin är inte så ok men man fick väl lov att bita ihop….haha! Maten va riktigt god även om för rätten va rent fjantig….två sparrisar som låg i Kors tillsammans med fyra små Laxtärningar och nå andra gröna smala pinnar som va helt omöjliga att få upp på Gaffeln…hahaha! Till Varmrätt fick vi Torsk som va väldigt fint tillagad och riktigt god!! Sorbe med Jordgubbar till dessert…..skulle ju sno med mig en Meny men glömde så klart det!

Sommaren 11 214

Fatet jag fick i 15 års gåva från jobbet…inte så jätte snyggt men en gåva i alla fall och att alla får åka väg på detta är ju faktiskt jätte trevligt!! Bra där Fabriken….

På vägen hem så pimplade vi i oss lite cider och andra medhavda drycker….Mycket trevlig hemresa och Magnus hämtade upp mig i Fäggeby så att jag kunde åka hem och byta om till mina Cowboysar kläder….Blev helt ok faktiskt!! :-)

Sommaren 11 212 Sommaren 11 213

En riktigt Trevlig tillställning med alla arbetskamrater och det va riktigt många som hade klätt ut sig….Kul kul! Eftersom att syster hade kommit upp till oss så kunde Magnus hämta hem mig på natten…..Dock fick vi en riktigt tokig ide….vi var några som åkte på efterfest…..inte så länge men oj va dumt när man gått upp 6 och hållit igång hela dagen…. :-)

annicas 005

Jag och Annica…..Lånade din bild!!

 

Gårdagen va rätt seg och jag låg mestadels i soffan….vaknade som vanligt redan halv 8 så jag fick inte många timmars sömn alls….Tur man är ung!! Vi grillade och käkade gott på eftermiddagen och sedan fick jag, syster och systers Fredrik skjuts till Säter där vi hamnade på en väldigt trevlig förfest med Systers vänner….lite Drinkar fick det bli för att magen klarade inte med Cider….. En cykeltur ner till Säterdalen och så massa Dans och gamla vänner som man inte sett på evigheter…..GUUUU så skoj!! Hemma skapligt i tid…eller strax innan tre är väl helt ok!! Kan lova er att jag somnade som en klubbad säl…..Ha ha!!

Idag skall det inte göra många knop alls…..bara ligga i soffan och mysa….tur vädret passar för sånt!!