tisdag 28 juni 2011

Sko shopping!!

Äntligen var det dags för et par nya löpar dojjor! Mina hade gjort sitt kom jag och Herr Sportkompaniet överens om….efter att ha Jobbat i helgen samt att jag va fräck och lämnade in ett Guld Halsband som jag fick i 10 års present från jobbet så kunde jag ta mig råd till detta ansåg jag…..Halsbandet har för övrigt legat i sin låda i 5 år och då anser jag att det inte är något jag kommer använda i framtiden heller…..

Asics-Gel-Kayano-15-front-womens

De va riktigt snygga mina dojjor och jag kutade runt Stadberget med en väldig fart med dem…Ha ha inte riktigt sant med Fredrik lovade att jag skulle bli snabb i dessa……inte för att jag tror på det riktigt men det var i alla fall skönt att ha bra skor på fötterna…..

4050796278929_puma_001

Dessa snyggingar köpte jag också…….att ha att gå i!! Vi kom även överens om att det är bra att jag inte går så mycket i mina Löpar skor utan har ett par “Gå” skor….sagt och gjort jag håller så klart med och köper dessa!

 

Nu skall jag gå ut i solen någon timme innan vi måste åka till Falun för ett litet möte….Kan faktiskt berätta att snart så är det bara Två barn kvar här hemma…….

1 kommentar:

Annica sa...

Snygga dojjor! Lycka till på mötet...