torsdag 16 juni 2011

Kände för lite Pyssel……

Och Tack vare Internet, Husby Lanthandel och mig själv så hänger dess nu i taket på Vardagsrummet………

Sommaren 11 206

Hittade denna sida och man lär ju testa!! På Lanthandeln hittade jag Nya Lampor då vi inte har en enda som är genomskinlig….utan bara en massa sådana där energilampor…….så ja riktigt Recycling blev det ju inte för mig men ändå…..En rolig Grej tycker jag!!

Sommaren 11 208

I morgon har jag en resa till Stora Staden Stockholm att se fram emot! 15 års Jubileum med jobbet på Såstaholms Slott och på kvällen Fest på jobbet med Cowboy tema…..Hatar egentligen Tema Fester men tänker lära mig att gilla det och Cowboy Passar mig rätt bra!! I helgen kommer även Syster upp från Lidköping och vi skall gå till Säterdalen på Lördag!! Det ska bli skit skoj då det är hemvändar fest!! En 2dagars i helgen med andra ord!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Snyggt! Ha en bra jubileumsdag.... :) Så ses vi till kvällen!

Malin sa...

Åh vad du är påhittig, jättefint!