fredag 21 november 2008

Derby Fredag!!

Idag/I kväll så skall det spelas Derby i Vasahallen!! Kul!! Vi skall möta Avestabrovallens B lag! Det är ett bra lag kan jag lova!! De har tränat med Elitserielaget hela tiden så det är ett vältränat lag vi möter! Men det är inte omöjligt att Rubba dem!! Med lite list och ett Jävlar i nama så skall det gå!!

I onsdags så var jag och Tjejerna upp Till kupolen och hämtade Gympa linnena som Gymnastik Tjejerna skall ha!! Jc var butiken som hjälpte oss med det!! och Gissa vad som hände när jag skulle betala!! Jo jag såg att om man blev/var medlem i JC kluben så fick man 100:- i rabbatcheck för varje 500:- man handlade för!! Jag blev Medlem och handlade för 4135 kr!! Det blev med andra ord 800:- i Checkar!! Det TACKAR man för!! Perfekt till julklappar!! Det ska jag bara ha för att jag fixat och grejsat med dessa linnen!! Nu är i alla fall alla linnen på Tryckeriet och kanske blir de klara i slutet av nästa vecka!

Två Burgerking Brudar!!
Jag och Tjejerna blev väldans glada över Pengacheckarna så vi vi firade med att Köpa en kläning åt mig till Julfesten plus att vi mummsade i oss mat på Burger King!! Skräp, ja jag vet men det blev Mjölk och inga strips i alla fall!! Passade även på att handla lite på Coop på vägen hem!! Tjejerna va Jätte duktiga.........Mutor förekom i och för sig...........

Mera vinster......
Ja på jobbet så skall vi Tillverka lite Prytlar åt ett företag som heter SCA och det är de som säljer Libero blöjor!! Av någon anledning så fick vi i personalen chansen att vinna ett Blöjpaket!! Inte för att jag behöver ett men man kan ju ge bort det och Gratis är gott!! Eller hur?
Jag vann i vilket fall som helst ett paket!! Man fick även Engånghaklappar och engångsskydd till skötbordet!! Kanske bra att ha med på Resan........vad vet jag!!

Till André......
Jag tänkte att lilla André i Smedsbo skulle få rubbet av mig!! Hoppas att han blir glad då!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Håller mina tummar så att de blir smurfblå! Men jag vet ju att du är listig så jag är inte speciellt orolig.

Kramen

Anonym sa...

Det är ju strålande!
André blir jätteglad att få gratis-kissa ett tag!