tisdag 18 november 2008

Mer sjukstuga med Kakbak!!

Ja nu är det ju Tisdag och jag är fortfarande hemma med sjuk Alma!!


Klara är också hemma!! Men i morgon ska hon få göra ett försök!!
Jag har haft lite av varje för mig nu när vi ändå bara är hemma!
Tog faktiskt en promenad igår när Tjejerna kollade på Fem myror är fler än Fyra elefanter! De ringde och kollade hur det gick för mig och vart jag var någonstans!! Det var skönt att få komma ut lite och Tjejerna klarar ju sig väldans bra ensamma hemma en stund!!

Idag så har jag bakat Två sorters kakor och även tagit en promenad! Jätte skönt!!
Att baka kakor tycker jag är roligt!! Borde man göra oftare, fast man kan ju inte äta upp alla.......äh det kanske räcker kanske om man gör det ibland bara!! Perfekt till Klaras Födelsedag i alla fall! Hon vill nog ha kalaset på Tisdagen då hon fyller istället........he he hon lär ju hinna ändra sig många gånger än!!

Shackrutor.......

Siraps kakor.......
Ikväll så är det Föräldra möte på skolan och den där Buss samordnaren skall komma ut och förklara varför barnen får stå när de skall åka buss till skolan.......Lycka till säger jag bara!! Jag tänker då inte acceptera att han säger att det är inget han kan göra något åt.........


På Fredag nästa vecka har vi Julfest med jobbet.........tanken är att jag ska gå på den......Men och det är ett ganska stort MEN!! Jag vill ha något att ha på mig ........alltså kläder......Det är inte det lättaste kan jag lova!! Att hitta något som Passar och som man trivs i!! Så vi får minsann se hur det blir med det!! Naken kanske?? Undrar om det är någon mer på jobbet som kan tänka sig vara naken med mig??

4 kommentarer:

Annica sa...

Naken? Nja...jag har också klädproblem men jag är så ful så naken går bort för mig:) Vilka fina kakor du har gjort, jämna och fina. Så där ser aldrig mina ut...

Oss.... sa...

Är väl heller inte så snygg naken men va fan......får se om jag hittar någon Tältduk att gömma elendet under!! ;-))

Vida sa...

Jag älskar småkakor och jag är superbra på att äta dem också.. hmm.. borde verkligen bo närmare när du är i bakartagen :) Nu tycker jag vi ska försöka boka ett datum för klassfest once and for all.. tror att vi kunde ha riktigt roligt.

Kramar

Liv

Anonym sa...

Vi har alltid haft så galet roliga julfester ihop, så hade jag jobbat kvar skulle det varit givet! :-) Jag tror vi skulle gjort succè!! Hehe...

Kramar till er alla!!