söndag 16 november 2008

Host, Host, Host och åter Host!!

Alma har nu blivit riktigt hostig!! Klara hon börjar känna sig bättre men hostar lite väl mycket än för att få gå till skolan i morgon!! Det blir med andra ord en dag hemma i morgon också!! Undra vad jag skall hitta på då...........

Två Tjejer i Pappas shorts........
Dagen som varit så har Magnus byggt vidare inne på Klaras rum och jag har Tvättat och börjat skrapa på hennes säng!! Inte så väldans mycket kvar nu faktiskt!! Min armar är rätt möra nu kan jag lova!! Magnus har Gipsat nästan hela rummet så snart är det dags för lite spakling......vi hade tänkt att vi skall klara detta själva och det borde vi ju göra tycker jag!! Mickael har instruerat oss bra!!

Alma kollar på Dansbandskampen.....
Fick väldans tråkigt på eftermiddagen så jag tog och bakade lite Bullar!! Klara fyller ju år snart och då lär det ju gå åt några Bullar!! Hon räknar nog med att ha lite Kalas här nästa Söndag!! Hon fyller ju på tisdagen den 25 men kalas mitt i veckan hoppar vi gärna över då man skall till skolan dagen efter!!
Mummsiga Bullar........
Igår kollade vi på Dansbandskampen och vilken himla tur att sköningarna från Älvdalen gick vidare!! Nu längtar vi till nästa helg så vi får se om de går vidare! Fast då lär vi ju inte ha tid att kolla för då är det ju Pubafton på Klippan!! Det ska bli skoj!! Hoppas att det kommer lite folk.......
Lars-Kristerz.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! tänkte bara tala om att simon vill bjuda Alma på kalas på lördag den 22 nov kl 14-16. (han hade med sig inbjudan till skolan idag) o.s.a 20 nov.. Mvh sara