onsdag 12 november 2008

Malmö-Leksand

Japp!!
Idag spelar Leksand borta mot Malmö!! Som tur är så går matchen på tv!! Inte för att jag bryr mig så värst mycket men två andra i min Familj gör det!!
Det innebär då att jag fick egen tid i soffan själv idag!!
Klara har flyttat till Mormor för att få vara med henne och vara lite sjuk i morgon!! Jag har lite jag ska göra på jobbet i morgon så det passade bra!!

När Alma hade gympa träning så passade jag på att Simma lite!! Skönt!! 50 längder fixade jag ihop!! Bra jobbat tycker jag i alla fall!!
Alma hade lite flyt idag!! Hon fick med sig två par Hockey handskar ifrån gympan!! Snälla Gynther hade några att låna ut!! Tack snälla du!!

Lycka är att få ett par Hockey handskar!!
Nu ligger hon alltså i vår säng med sin Far och Handskarna på och är inlindad i sin Leksands flagga och kollar på matchen!!
Nu verkade det som om att Leksand låg under men vi får väl hoppas på att det vänder!!


Heja Leksand........
Jag ska bara se på Bonde söker Fru och Greys sen är det tack och go natt för idag!!
I morgon ringer ju klockan kvart i 5 igen!!

1 kommentar:

Vida sa...

Kvart i fem????? Det är ju okristligt tidigt. På väg till kojs men självklart så kommer ett svar på ditt mail nåndag. Du är för söt!

Kramar