tisdag 4 november 2008

Hockey Tisdag!!


Alma vilar sig lite....
Ja ha då är alla veckans dagar proppade med aktiviteter!

Måndag- Jag träning
Tisdag- Alma hockey och Magnus Korp innebandy ibland
Onsdag- Alma Gympa
Torsdag- Klara Gympa och Jag Träning
Fredag- Tom än så länge.....
Lördag- Kanske match
Söndag- Båda Gympa/ Jag kanske match
Typ så kan en vecka se ut hos oss!! Inte konstigt att Tvättkorgen svämmar över emellanåt och at det blir lite allmänt rörigt här hemma.....!!
Jag tycker att det är kul att vi aktiverar oss och har väldigt lätt för att engagera mig lite för mycket i allt och fixar och donar med det mesta och det kan göra att det blir lite mycket men det är ju ändå så roligt!!

Vår glade hockey tjej!! Hon har dock fått axelskydd nu så nu är hon lite Grövre....


Sen kan jag berätta att jag börjat med en av de där böckerna jag fick av Magnus.......jösses vad jag känner igen mig......det är sjukt och nästan lite skrämmande!! Men den verkar bra!! Det är bra......

Nu ska jag göra kväller.......House idag!!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Jadu Anki, här var det fullspäckat schema. Glöm nu inte bort dig själv i det hela. Men så länge du tycker att det är kul och du får något ut av det för egen del så är det väl bra.

Ha en fortsatt fin vecka.

Kram Annelie

Vida sa...

Från en leksing till en annan så finns det en frivillig utmaning hos mig!